Robert.Zielinski Robert.Zielinski
509
BLOG

Piszący internauci – osoby publiczne?

Robert.Zielinski Robert.Zielinski Rozmaitości Obserwuj notkę 8

Pozwolę sobie ożywić – proszę się nie zamartwiać – na krótką chwilę swoje salonowe wcielenie. Głównie po to, aby szeroko zacytować informację za Dziennikiem Gazetą Prawną, która może mieć znaczenie dla wszystkich aktywnych salonowiczów, w tym tych najszerzej znanych.

Oto, najciekawszy wyimek z notki:

"Sąd apelacyjny we Wrocławiu zdecydował, że systematyczny udział w dyskusjach na forach internetowych pozwala zaliczyć dyskutanta do osób uczestniczących w życiu publicznym, a co za tym idzie - ocenianie zachowania na forum takiej osoby oraz wypowiadanie się na jej temat nie narusza jej dóbr osobistych..."

Całość znajdziecie tu

http://webhosting.pl/Uzytkownicy.aktywnie.postujacy.na.forach.internetowych.to.osoby.publiczne

PS.

Upraszam również o nie posądzanie mnie o prywatę, a przynajmniej nie jedynie. O ile wiem nie mam procesu cywilnego z Kataryną. Jestem świadkiem (stawiłem się na rozprawie, odpowiadałem na pytania sądu i stron rzetelnie)  w jej procesie versus trup Dziennika.

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości